Slider04
Slider04
Slider02
Slider02
Slider01
Slider01
Slider03
Slider03

MISSIE 

Diagnost-IQ is een 24 uurs laboratorium waar klinisch chemische analyses worden gedaan. Onze missie is het optimaal ondersteunen van de cliënt, patiënt of diens behandelaar bij gezondheidsvraagstukken, diagnostisering en het vervolgen van effectiviteit van behandeltrajecten. 

 

VISIE

In de beleidsperiode 2021-2025 is het onze ambitie door het ontwikkelen en toepassen van kennis meerwaarde te creëren bij de diverse klanten van Diagnost-IQ met als doel de klant te ontzorgen en van de benodigde informatie te voorzien. Het is onze ambitie om te verbinden in ons netwerk van klanten en samenwerkingspartners, waardoor we voor iedere vraag met betrekking tot laboratoriumdiagnostiek een betrouwbare raadgever zijn. Door voor verschillende laboratoria (binnen en buiten onze eigen discipline) een vaste partner te zijn, kunnen we hogere volumina bereiken voor testen in eigen huis, dan wel betere service- en prijsafspraken realiseren en een duidelijke front office vormen voor de klant. Door kritisch te zijn op de toegevoegde waarde van een verrichting en de markt (financieel gezien en strategisch gezien) kunnen we de beschikbare middelen van Diagnost-IQ zo efficiënt mogelijk in zetten. Dit doen we door samenwerking en harmonisatie op de diverse locaties van Diagnost-IQ om zo de efficiëntie te verhogen en verspilling te minimaliseren, waardoor we onze financiële onafhankelijkheid kunnen vergroten. Het is onze ambitie om door participatief leiderschap in ons denken en doen, en het hebben van betrouwbare stuurinformatie, een goede zakelijke verhouding met klanten en leveranciers op te bouwen en een grote mate van professionele en zakelijke zelfstandigheid mogelijk te maken.

Kernwaarden

Bij alles wat we doen binnen Diagnost-IQ handelen we vanuit onze drie kernwaarden, ons gezamenlijk kompas. Het creëert verbondenheid en zorgt ervoor dat we op dezelfde en een gedeelde manier met elkaar en met onze klanten omgaan. Door je te conformeren aan kernwaarden en daardoor aan een bepaald gedrag, laat je zien wie je bent. Dit vergroot de herkenbaarheid van en voor de organisatie.

Aandacht 

De dingen die we doen en zeggen, doen we met aandacht. Het betekent voor ons focus en oprechte betrokkenheid. Dit gaat verder dan kijken en horen; we handelen en luisteren bewust. Het gaat om échte aanwezigheid wat onze binding met elkaar en de organisatie versterkt. Aandacht voor eigen ontwikkeling, de klant, je collega en kwaliteit.

Kwaliteit

Kwaliteit betekent voor ons de juiste zorg, voor de juiste persoon op het juiste moment, elke dag weer. We zijn flexibel en proactief, zorgen voor nauwkeurige metingen, controles en bloedafnames en volgen trends en ontwikkelingen. We reflecteren continu en maken verbeterslagen met elkaar. Trots zijn op onze zorgvuldigheid en resultaten, daar gaan we voor.

Transparantie

Daad bij het woord: we doen wat we hebben afgesproken. Als iets onduidelijk of niet realistisch is, zijn we hier transparant in naar elkaar. We anticiperen, komen tijdig met oplossingen en stellen zo nodig onze verwachtingen bij. Onze communicatie is open en eerlijk. Integer handelen staat hierin voorop. Met elkaar brengen we helderheid en behouden we in elke situatie het overzicht.

Strategie

Dicht bij onze klant staan, dat is waar het ons om gaat. Daarvoor zijn deskundige professionals nodig die op de juiste plek de goede dingen doen, die in verbinding met elkaar staan, die in zelfstandigheid besluiten kunnen nemen en daarbij oog hebben voor een efficiënte uitvoering. Daarbij heeft onze organisatie te maken met vele verschillende stakeholders zoals patiënten en cliënten, aanvragers uit verschillende zorglijnen, leveranciers, verzekeraars, ziekenhuizen, ketenpartners en medewerkers.

Eenieder heeft hierbij een eigen belang in de wijze waarop wij onze producten en diensten leveren. Dat kan met het beste product, de beste prijs of met de beste klantrelatie. Onze keuze is om ons op het gebied van laboratoriumdiagnostiek te onderscheiden door te focussen op de beste klantrelatie, of zoals door ons vertaald in: dicht bij de klant staan. Hierbij streven wij niet naar het beste of goedkoopste product, maar naar een relatie met al onze stakeholders die recht doet aan de belangen en vragen die zij hebben en de kwaliteitseisen die van onze producten en diensten verwacht mag worden.